Jump to content
cheapmuthafukr

best waywt pics

Recommended Posts

this is exactly it.

and that his pants are half pleated and half flat-front looks really odd.

His pants don't look pleated at all..

Share this post


Link to post
Share on other sites

sorry calvin not feeling that look in the least, its just too fucking mid 90's nerd

Share this post


Link to post
Share on other sites

Calvin's fit is ok. I dunno about the texture and the colour of his pants in that context. It's like summer top half and winter bottom. It could just be the way the photo came out, but I think a crisp pair of cotton poplin pants in a deeper shade would have made all the difference.

mellowfellow always looks proper

Share this post


Link to post
Share on other sites

-_-||||

what do the lines mean? they kind of look like pillows to me.

are you saying i'm sleeping?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Interesting, that post wasnt important enough for me to even care what it meant.

Share this post


Link to post
Share on other sites

thought it was emo haircut man (-_\\\

Share this post


Link to post
Share on other sites
Interesting, that post wasnt important enough for me to even care what it meant.

you are just awful

Share this post


Link to post
Share on other sites
sorry calvin not feeling that look in the least, its just too fucking mid 90's nerd

Yeah. Everything including the soft face and weird haircut makes him look like he has a touch of Downs.

Share this post


Link to post
Share on other sites
4456701674_2967c24ca9.jpg

untz untz

for the knee fadezzzz!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

If you are gonna do that, then his are about 1000000x better.

4460425062_3de7b093c4.jpg

Stetson,Aero A2,Buzz,Denime,RW

now what they are doing on their knees alot, is anyones guess. I just don't see how people don't post him here more. All of his fits are worthy.

Share this post


Link to post
Share on other sites

youre right. and his beard looks soft.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Chuck_Norris_Approves1.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

wayw.jpg

I'd prefer heels and maybe not a striped top underneath. Otherwise, stellar.

I also take a moment to nod my head in appreciation for consistently good fits from mellowfellow, american_hearts, almostnice, hailxenu.

Share this post


Link to post
Share on other sites
now what they are doing on their knees alot, is anyones guess. I just don't see how people don't post him here more. All of his fits are worthy.
Is this sufu now? :confused:

Share this post


Link to post
Share on other sites

sufu of yesteryear

Share this post


Link to post
Share on other sites

I didn't know he was wearing shoes until someone in Worst said it. And now I find out Merona makes shoes? WUT.

waywt.jpg

USN

MFSCx2

Cabourn

NdG

MOMA

I have to imagine this is what everyone in workwear imagines they look like when they put their shit on.

Share this post


Link to post
Share on other sites

So true. Its amazing how the other Workwear Dad on the site can look so undignified...and he looks so goddamn good.

Share this post


Link to post
Share on other sites

helps that the jacket is fucking bananas

i wish i could afford that shit... gotta find some Cabourne

Share this post


Link to post
Share on other sites

You guys are crazy :) Thanks.

kix- If you want some Cabourn at reasonable prices, watch Opening Ceremony during sale time, and you just might score some at 75% off if you are quick enough ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
seksu use to leave me really angry neg rep

yerr but i like you lots now : )

Share this post


Link to post
Share on other sites

btw the smiley is pretty much = smh

-_-''

Share this post


Link to post
Share on other sites

don't really see much appeal in nigel cabourn even at the 40% off i can get it for myself. never handled or tried anything on by him though, is it that good?

Share this post


Link to post
Share on other sites
To be fair, ^you do your shit well, too. Wanna hug?

can i haz free hug?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now