Jump to content
haptronic

Skull Jeans by An Alchemist

Recommended Posts

they look just right! You gotta post new pictures in three months, so we can see how they progress!

Share this post


Link to post
Share on other sites

stylin, calvin. and don't worry about the button holes -- they'll loosen up before you even know it. just keep wearing' em down.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Airjamie

Calvin this is some good shit. You have the best taste of any nooB this month.

Share this post


Link to post
Share on other sites

it's funny the diffence of comments calvin's getting here compared to WAYWT thread.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Airjamie

No trans fat! Antioxidants! Theyre the perfect food!

Share this post


Link to post
Share on other sites
when i was 16 the last thing on my mind were a pair of 200$ jeans

times are always changin.

Share this post


Link to post
Share on other sites

good shit bud

Share this post


Link to post
Share on other sites

inspired by Mr Calvin Oscar and his bold move of contacting Fab Four Babe online shop directly, i got some 5010XX in the one washing state

shipping was fast [4 days to NZ], contact was all in english and good, they shipped as gift and i had no customs problems. total price 21, 090 yen

the fit is perfect a narrow straight modern jean with the details of a 501 repro.

measurements size 30

waist 78cm

rise 24.5cm

inseam 86cm

opening 18.5cm

5010XXdayone.jpg

5010XX5thpocket.th.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hap they look nice, great pickup about $184.51 us.

Share this post


Link to post
Share on other sites

I kinda want one of their wallets.... a little different than redmoon, but probably still nice. And they look somewhat thinner. And I have a thing for skulls.

Share this post


Link to post
Share on other sites

looking at the website again, it says (translated) that the black jeans use zimbabwe cotton and that they run a size smaller than indigo in all the styles.

My blacks are still for sale! excellent denim for the price!

Share this post


Link to post
Share on other sites

i really like the theme/details of skulls: the don ed hardy inspired patch (actually, i think he designed the flasher), the double skull red tags...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Those are the 5010s? They look pretty damn baggy to be called a skinny jean.

Share this post


Link to post
Share on other sites

without seeing the full shot you can't really tell, and it does look decently slim, i reckon?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

  • Luisa via Roma (US)
    Brand - 125 x 125