Jump to content
mrip

General TV show discussion

Recommended Posts

Watching The Killing (Forbrydelsen) season 3. Will try vinyl cause of the topic and probably romanzo criminale or Deutschland 83.

i thought u watched fatherland 83 already.  anyway it was good.

 

 

the night manager seems pretty mediocre, but it's only 2 eps in.

Share this post


Link to post
Share on other sites

was gonna check that togetherness show out, but after i realized there was already an entire season out and nobody has said a word, i had already forgotten about it

​

togetherness season 1 was pretty decent.  2 eps in for season 2.  kinda boring, but it has its moments

Share this post


Link to post
Share on other sites

the night manager seems pretty mediocre, but it's only 2 eps in.

 

Why didn't you like it? I thought it was decent, casino royale-esque origin story stuff. I did like the first ep better than second. We'll see how it develops I guess. The cast is terrific so if it fails it's all on the script.

Share this post


Link to post
Share on other sites

i thought u watched fatherland 83 already.  anyway it was good.

 

 

the night manager seems pretty mediocre, but it's only 2 eps in.

Nope, was supposed to when it came out but totally forgot about it and was recently reminded by friends. I also need to catch-up on Braquo (seen season 1-2). I don't really keep up to date and sometimes don't watch eps for months anyway then proceed to just hole myself in for a couple of days and watch super fast.

 

Trying to watch justified season 5, series finishes at 6, right?

Share this post


Link to post
Share on other sites

haven't seen the newest episode yet but i've liked it so far

 

vinyl, on the other hand, kinda sucks

Share this post


Link to post
Share on other sites

dare devil aint really my shit, but this scene gully

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

need to check out s2 of daredevil and happy valley

 

watched the first 3 eps of 11.22.63 and have enjoyed

 

vinyl is so bad... no way i could continue watching more than ep 1

Edited by Layne

Share this post


Link to post
Share on other sites

dare devil aint really my shit, but this scene gully

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

I'm not a Daredevil fan, but those chains are pretty fucking cool. 

 

All of the 'zooming into black' secret cuts in that scene remind me of the Stella sketch: 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

dont mind those but the cut at 2:31 pissed me off, its so apparent (and unnecessary?)

Share this post


Link to post
Share on other sites

banshee s4 e1 up.  anyone watch?  worth it?

Share this post


Link to post
Share on other sites

banshee s4 e1 up. anyone watch? worth it?

Have yet to finish season 3 but will probably catch up this coming week, still a big fan of the series after two and a half seasons so hoping that the new season also will be good.

On a less serious note, I've been kind of surprised by how relatively good Lucifer is. On paper it's a generic "new crime every episode with a special assisting charader", but the overarching plotline is actually pretty well tied into the episodes and gets way more space and time in any given episode than what is common for these types of series. Main actor also does a good job portraying a bored and entertaining Lucifer.

All I really want is new episodes of "You're the worst" though. The last episode so far (which I rewatched some day ago) is one of my favorite pieces of tv ever.

Edited by kindofyoung

Share this post


Link to post
Share on other sites

spoilers maybe

 

i don't know why i do it to myself, i've been psyching myself allllll fucking season about what was supposed to happen in the finale of TWD

 

the creators are total fucking idiots, they're going to lose all and any interest by the next season with that shit ending. nevermind that 75% of the episode has the gang literally going around in circles, they decide they can top it off with another gimmick ending. the first time they had built some real tension and they blew it.

 

negan wasn't the surprise you morons, it's what happens after.

 

 

*oh, and if it wasn't boneheaded enough, no way it won't be spoiled during filming or some other shit. morons.

 

**this could have been amc's red wedding, reaction videos and all that shit execs jizz themselves dreaming about. the most memorable moment from the comics, it was so easy to do.

Edited by Magsåvningsreserven

Share this post


Link to post
Share on other sites

lol why did they end the ep last week like trynna make people think daryl was dead too

everyone already know who got smash up

sup maggie maggie

Share this post


Link to post
Share on other sites

so glenn dies in the comics... i guess no way to say for sure if they'll follow on the show.

 

i was halfway paying attention but at first i thought it was carl. they did say fucked with camera angles so people wouldn't be rewinding and immediately guessing.

 

TWD has been garbage television for too long now and this just solidifies how bad the writers are

Share this post


Link to post
Share on other sites

TWD is complete and total dog shit

Billions has been pretty enjoyable so far. Better Call Saul and 11.22.63 both alright as well

Gave up on Vinyl and Vikings

Looking forward to Banshee's last season, haven't started it yet tho

Edited by jayrock

Share this post


Link to post
Share on other sites

Do you guys mind using the spoiler function for TWD comic references? I know there's a chance it doesn't make it into the show but, there are some things I'd rather not know ahead of time. I don't want to avoid this thread because I do take some of the opinions here into consideration when looking for something new to check out. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

^ please don't watch TWD, i'm being very serious

Share this post


Link to post
Share on other sites

walking dead is shit

Share this post


Link to post
Share on other sites

Yup, finished it. I thought it was a well executed book adaptation. Mostly carried by strong acting all around. Might feel a little slow in ep 2-3 but picks up from there. It's a mini-series so I think it's definitely worth the time.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Game of Thrones kicking it into high gear, lots of skull smashing this latest episode

Share this post


Link to post
Share on other sites

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

  • Luisa via Roma (US)
    Brand - 125 x 125