Jump to content
Sign in to follow this  
fiveagain

Supreme 2010 F/W

Recommended Posts

Is Lafayette st closed yet? I kinda wanna grab a few of those towels for my bar.

i am guessing that this weds is their last day and they re-open sept 2.... buy now or risk haunting this thread until your consumer tendencies are finally satisfied

Share this post


Link to post
Share on other sites

Can anyone link me to the size charts from last F/W? Wanted to compare the Leather Bomber to the Wax Work Jacket. Looking for the Brown in a L/XL(bomber)

Share this post


Link to post
Share on other sites

farmer I would go for an XL...I tired an L, and it fit perfect, and Im only 5'4" and you seem pretty tall.

Share this post


Link to post
Share on other sites

If we lose another hockey jersey because of leaked pics I will laugh

Share this post


Link to post
Share on other sites

p1000579u.jpg

T shirt, and looks like a camo buttondown? Stuff hanging in the trunk of the car.

Share this post


Link to post
Share on other sites

haha who's stalking the dudes at the BQE spot? something else right there.

Share this post


Link to post
Share on other sites

hahaha...In reality it would be a middle aged hispanic dude walking in.

EDIT: They really need to stop with purple.

Share this post


Link to post
Share on other sites
its not a camo button down.

was there an implication that was for a supreme photo shoot? since obviously that wasn't the usual crew.

Share this post


Link to post
Share on other sites

offered on here as well, amongst other things. Sadly tron is pretty much all but sold.

Buy something else.

Share this post


Link to post
Share on other sites

VANS WTAPS white/white 002 sz 9 DS $100

CONS CTS BLACK /BLACK suede low sz 8.5 FOR TRADE for sz 9.5 or CASH OFFER NDS

CONS CTS Grey/suede suede low sz 8.5 FOR TRADE for sz 9.5 or CASH OFFER NDS

or trade OBO these wont fit me for shit which sucks such solid shoes shoot me pm for pics

Share this post


Link to post
Share on other sites
rubenstoopreme.jpg

OMG

i thought this was rick ross or some shitty rapper, then i saw it was ruben studdard. brought the lulz out.

Share this post


Link to post
Share on other sites
was there an implication that was for a supreme photo shoot? since obviously that wasn't the usual crew.

looked like a photo shoot in the making no?

Share this post


Link to post
Share on other sites

You don't always have a trunk of hanging clothes when you skate?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Can close thread now, got my lion of judah sweater

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lot's to be discussed here. Some good, some bad - overall another solid collection (better than this past spring)

Very disappointed that the twill Lee-style jeans were pulled out of rotation, not sure how i feel about the crotch-reinforced chinos either (I think it throws off the look too much), but the jackets are absolutely nuts. Best varsity yet?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this