Jump to content

the no-english thread


Recommended Posts

  • Replies 335
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

"Gräv bort Skåne" är en förening som aktivt arbetar för ett Sverige utan Skåne.

G.B.S jobbar för ett tryggare Sverige, fritt från det fruktade Skåne.

Vi besöker varje år Skånes gräns till Blekinge, Småland och Halland för att gräva några

tag i den stora process som till slut ska separera Skåne från vårt avlånga land.

År 2003 gjorde vi en resa till Båstad, Valje och Barkhult, och alla som var med på resan

höll med om att det var en lyckad tripp. I år är det din tur att ansluta dig till gänget.

Tveka inte, ta chansen och bli en grävare NU."

(Utdrag från www.gravbortskane.tk)

grav20bildwo2.jpg
Link to comment
Share on other sites

hej allihoopa! hur är läget? tyckte mycket om den där youtube-videon fast det var svårt för mig eftersom jag förstår egentligen ingenting på danska. eftersom jag är amerikan har jag tyvärr inga fördomar om tyskar, danskar, svenskar eller finskar (finländare?).

varför finns det så himla många svenskar här i SuFu? ni har ju manligt.net.

tem mas brasileiro aqui? acho que não, do que eu saiba eu sou o único aqui no board. nem sei como falar board em português, talvez communidade? mas para carioca essa palavra quer dizer favela . . .

Link to comment
Share on other sites

hej allihoopa! hur är läget? tyckte mycket om den där youtube-videon fast det var svårt för mig eftersom jag förstår egentligen ingenting på danska. eftersom jag är amerikan har jag tyvärr inga fördomar om tyskar, danskar, svenskar eller finskar (finländare?).

varför finns det så himla många svenskar här i SuFu? ni har ju manligt.net.

tem mas brasileiro aqui? acho que não, do que eu saiba eu sou o único aqui no board. nem sei como falar board em português, talvez communidade? mas para carioca essa palavra quer dizer favela . . .

nao sou brasileiro mas falo portugues. Tem muito sorte se mora no Brasil... queiro fazer um ano na universidade de florianopolis em 2 anos

Link to comment
Share on other sites

nao sou brasileiro mas falo portugues. Tem muito sorte se mora no Brasil... queiro fazer um ano na universidade de florianopolis em 2 anos

porque florianopolis? não conheço essa cidade. eu também não sou 100% brasileiro, sou brasileiro de mãe mas nasci e cresci lá nos EUA a vida inteira

Link to comment
Share on other sites

porque florianopolis? não conheço essa cidade. eu também não sou 100% brasileiro, sou brasileiro de mãe mas nasci e cresci lá nos EUA a vida inteira

eu penso que a vida ali é muit agradavél, com effeito minha irma foi um mês ali e ela achou esta cidade pomposa. mas nao sei pelo momento, rio de janeiro, sao paulo, florianopolis, nao sei...

Link to comment
Share on other sites

eu penso que a vida ali é muit agradavél, com effeito minha irma foi um mês ali e ela achou esta cidade pomposa. mas nao sei pelo momento, rio de janeiro, sao paulo, florianopolis, nao sei...

o Rio é ótimo para viajar e passear mas para morar é outra coisa. não é tudo praia e caipirinha, if you get my drift. mas para passar um ano estudando seria ótimo

Link to comment
Share on other sites

Para viajar ? O que quer dizer ? eu tambem quero ir ao florianopolis porque fica na regiao muito rica, entao i got your drift lol.

eu queria dizer que é ótimo passar férias no Rio mas que morar aqui é muito mas difícil que nos EUA. mas para estudar é bacano

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...