Jump to content
Sign in to follow this  
fiveagain

Supreme 2008 F/W

Recommended Posts

^^ yeah man I have the black one, I love how it felt when I tried it on once I almost didn't wanna sell it, what color did you cop?

only color worth getting: black and red buffalo check. gonna get my lumberjack on.

Share this post


Link to post
Share on other sites
only color worth getting: black and red buffalo check. gonna get my lumberjack on.

For sure, I got the all black one. On that gothninja tip ya noe wat i ming?

Share this post


Link to post
Share on other sites
i wonder what happens if these clueless kids rock that in southside

i guess i was the clueless kid.. the first supreme item i ever bought. the world famous crews&hoodies are from spring/summer '03 (raindrop backpack season). its totally rad except for the maintenance of the felt lettering on the back. its sewn on super flimsy and the red lettering on mine started to bleed onto the white. proceed with caution when washing that thing...

worldfamous.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

i asked a soon after the first drop. they said field coats would be coming more in to winter

Share this post


Link to post
Share on other sites

got the backpack in gray for sale, looking for a quick sale. it in the marketplace. looking for around 200

Share this post


Link to post
Share on other sites

in general, the "in-stockness" of an item varies as necessary to ensure adequate supply over a period of time. with the backpacks, it's more or less the entire season.

so basically there's no use in asking whether a backpack is in stock because it likely depends on preceding sales and whether a limit needs to be applied to guarantee future supply.

simply put - we don't know and even if we did know, it wouldn't matter.

Share this post


Link to post
Share on other sites

lol.

last time i was there was thursday.

and they said they had a lot of grey/black.

hope it helps.

the grey is a lot darker than shown in the online store,

i literally stood in front of the backpacks for like 10 min trying to decide while

the dude just stared at me.

he probably thought i was planning on snatching it and running.

Share this post


Link to post
Share on other sites

at macy's i got caught wit somethin to cut wires loose

at footlocker i run out everytime i try on shoes

Share this post


Link to post
Share on other sites

my friendsin high school used to go to marshalls

try on shoes

put their old ones in the box

and bounce.

Share this post


Link to post
Share on other sites
at macy's i got caught wit somethin to cut wires loose

at footlocker i run out everytime i try on shoes

john

they're stealing!

can't rep but well played

Share this post


Link to post
Share on other sites

last i checked, they had the tartan plaid(s), camel/sand/tan/whatever, black, and navy blue box caps.

Share this post


Link to post
Share on other sites
my friendsin high school used to go to marshalls

try on shoes

put their old ones in the box

and bounce.

one of my friends from staten island used to roll to sporting goods stores w/ busted shoes to try on rollerblades w/ his friends and bounce w/ them shits on.

Share this post


Link to post
Share on other sites
my friendsin high school used to go to marshalls

try on shoes

put their old ones in the box

and bounce.

haha must be a popular thing because i know kids that used to do that to.

Share this post


Link to post
Share on other sites
haha must be a popular thing because i know kids that used to do that to.

def was an every day thing in the boros. rich kids..poor kids..everyone taxed footwear

Share this post


Link to post
Share on other sites

Just got my web order in. I gotta be honest, the quality just hasn't been up to par on the last few drops. I love the flannel colorways, but it's pretty thin, and the shirts are mad thin, plus still a little smedium compared to older ones.

A few of the older shirts I have are still lookin brand new, and mad thick, but the new shirts just seem way thinner to me. Eh, still gonna rock the Black Pres, whaetever

Share this post


Link to post
Share on other sites
Black President = Most Slept on Tee this season

yeah they still got black pres in black on the webstore. the printing looks dope on those

Share this post


Link to post
Share on other sites

for real, if someone wants the gray backpack pm me. ill give you a good deal. i need to sell it quick before the other shit i want is no longer available.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Anyone willing to do a small pickup with international shipping?

Stuff i want is still up on webstore... PM me please. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

  • Luisa via Roma (US)
    Brand - 125 x 125