Jump to content
supertalk6

bluecrush

member
  • Content count

    49
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

bluecrush last won the day on February 28

bluecrush had the most liked content!

Community Reputation

80 making progress

About bluecrush

  • Rank
    super

Profile Information

  • Gender
    not telling
  • style
    none
  • attitude
    none

Recent Profile Visitors

3,139 profile views
  1. Acronym.

    tbh just get a hiking backpack. I would not want to carry any sort of asymmetrical load for an extended period of time. It's not good for your posture. Even if you can wear the 5ts like a backpack, a real hiking backpack would do the same job... except better.
  2. The ACRONYM Community Sales Thread

    ^ p10 in raf still on the mothersite
  3. Acronym.

    who hurt you
  4. The ACRONYM Community Sales Thread

    Underdeclaring value really does nothing for you as the seller. You'd have no recourse if the package was lost and the buyer decided to charge back through their credit card or paypal or what have you. If they can pay $1000+ for a luxury good, they can shell out extra for customs fees.
  5. Acronym.

    If this was Facebook I'd hit you with a haha react.
  6. Acronym.

    They also have that buyer that backdoored the J1TS last season. Scummy all around.
  7. Acronym.

    Customs are paid upon delivery.
  8. Acronym.

    yep. just praying it's one of those cases. it's been awhile since i ordered off the main site lol
  9. Acronym.

    @austinalamualaykum Checked junk and spam, never got those emails either. Uh oh
  10. Acronym.

    Anyone else have their paypal payment go through w/o an order confirmation from the main site?
  11. Acronym.

    or they're reading this page and took 'em down to dodge a cancellation
  12. Acronym.

    nope
  13. Acronym.

    I've owned both the 47 and 47A. The 47 came with vertical logo tape and the 47A with horizontal logo tape. Another difference was that there was stitching at base of the laminated zip that separated the bottom zip from the chest pocket zips.
  14. Acronym.

    Could possibly be people in Japan paying these prices. Japanese retail is more or less what these resellers are asking for.