Jump to content

brainerd666

member
  • Content Count

    682
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    12
  • Feedback

    N/A

Everything posted by brainerd666

  1. brainerd666

    Acronym.

    Tell me you’ve never seen a cow without telling me you’ve never seen a cow
  2. brainerd666

    The ACRONYM Community Sales Thread

    Bump and price drop to $250 shipped.
  3. brainerd666

    Urban Techwear Community Sales Thread

    WTS: TIREDLAB X ITSNOTHINGKNEW 5 PANEL GHILLIE HAT Brand New $350 shipped US international pays Friends and Family PayPal only government don’t need any more of my money
  4. brainerd666

    The ACRONYM Community Sales Thread

    WTS: S26-PR BLK MED 9/10 FULL PACK $300 shipped International pays extra Friends and family PayPal only, not looking to claim this shit on my taxes
  5. brainerd666

    The ACRONYM Community Sales Thread

    Color?
  6. brainerd666

    Acronym.

    CH is back. And on a proper looking jacket and pants. That’s S tier shit.
  7. brainerd666

    WAYWT destroyed my cybernetic implants [2046]

    When’s this Ray Winstone Sci-Fi/tech thriller getting released then?
  8. brainerd666

    Acronym.

    It re-dropped for about ten minutes yesterday
  9. brainerd666

    Acronym.

    Bopped a pair of the black SP’s as well. Really digging these cutoff p24a’s lol. Just need SP32’s now in Stotz…
  10. brainerd666

    Acronym.

    Those were pre-2018 DS pants before they changed up the material. Not an equivalent comparison. The abrasion resistance and overall durability is far improved. The S15-DS I own feels like an entirely different fabric from the much more recent S24-DS. Along with all of the various DS items I’ve picked up over the years. DS stretches and deals with stress overall more efficiently than Stotz. I loooove Stotz don’t get me wrong. Shit is way nicer than any other cotton weave in terms of durability (short of ripstop), comfort, and fast drying. But DS holds up to abuse far better. Stotz does stack much nicer than DS though when it comes to the P10’s. I’ve owned every fabric the P10’s have been released in (short of the epic cotton variant). Epic nylon has best stacks imo followed by Stotz, CH, and then DS. Epic is too loud and grabs lint and ‘dirt’ too easily imo, but holds up well in the rain, is super light and is great for warm weather. Stotz in the P10 cut feels like you’re wearing jeans almost(in a good way), doesn’t feel clammy and heavy when it wets out, but no stretch/limited mobility. CH is super comfy and luxe but frays too quick, and is hot wearing imo. DS is comfy, stretches, breathes, doesn’t feel clammy when wet, has amazing abrasion resistance and dries super fast. If you’re concerned about long term abuse, the DS is a much better choice. But looks way better in pants that center on drape. So you might want to think about P10-E variants. Or just say fuck it to all of this and buy some Crye G3 combat pants in ripstop instead lol.
  11. brainerd666

    Acronym.

    Nope. But you def shouldn’t be climbing over chain link in a drop crotch no matter what the fabric is. That’s just dumb my dude. Stotz is more rigid and would have punctured or ripped in the same style of pant/situation. Next time think first and hike up the damn pants to your tits beforehand.
  12. brainerd666

    Acronym.

    I dunno @silenz, I beat the shit out of my 2018 P10-DS. Pulled 10 hour shifts in a busy kitchen, hiked in them, got drunk and did dumb stuff in them. Basically wore them almost daily for like 6 months. And they only got some slight pilling around the hems. Granted I’m not positive which weight DS the P10’s were compared to the 31, but by comparison every Stotz item I’ve owned has worn out/shown signs of wear wayyyyy faster than whatever weight DS. And I’ve owned many different iterations of both.
  13. brainerd666

    Acronym.

    There’s also wayyyy more product per item available than in years past.
  14. brainerd666

    Acronym.

    5’9
  15. brainerd666

    Acronym.

    Quick impressions after wearing SP29’s for a bit: Material feels like a cross of the lighter weight Stotz and Epic nylon. Waist cinch is, well… a cinch lolololol. I sized down from my standard medium wearing just below my true waist as per usual. Still feel nice and roomy. The grey color is fantastic. Very similiar to the J1W-GTPL. Somewhere between the early alpha and the S24 alpha. Pockets are pretty obvious at this point. Is very good short pant indeed. I’m In the midst of moving out/into new living space. They were fresh out the bag and still a little stiff. Pic is shit. Fit is shit. Mirror has since been packed. (Suffering emoji)
  16. brainerd666

    The ACRONYM Community Sales Thread

    $65 each SHIPPED I’m moving soon, get these damn things out my house
  17. brainerd666

    The ACRONYM Community Sales Thread

    Wts: Blazers sz 10 both color ways. Only tried on. $85 each shipped conus.
  18. brainerd666

    The ACRONYM Community Sales Thread

  19. brainerd666

    Acronym.

    Here’s your next arts and crafts project
  20. brainerd666

    The ACRONYM Community Sales Thread

    Btw @AggaCityGang it’s not dead stock if it’s still available for sale. Dead stock typically refers to older items that were considered sold out or no longer available. And you’ve worn both of those items already as well, yes?
  21. brainerd666

    Acronym.

    Nike would disagree
  22. brainerd666

    The ACRONYM Community Sales Thread

    WTB: P41-DS sz medium schwarzrot not looking to spend ssense prices lol
  23. brainerd666

    Urban Techwear Community Sales Thread

    Bump and price drop to $200 shipped
  24. brainerd666

    The ACRONYM Community Sales Thread

    Bump and price drop to $100 shipped
  • Alan Crocetti Silver Nose Plaster
    $US 342

    silver-nose-plaster.jpgshow?id=gf39VV*YhHg&bids=818443.18799516