Jump to content

chunglove

member
  • Content Count

    77
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1
  • Feedback

    N/A

Everything posted by chunglove

  1. chunglove

    Acronym.

    funny coming from you since it's hurtin' yo biz. i've bought aoku stuff before and the quality is turd tbh.
  2. chunglove

    Acronym.

    Give him a break bro. This brand ain't exactly known to attract college graduates.
  3. chunglove

    The ACRONYM Community Sales Thread

    same dude who sold his 47a for 3k+ foh
  4. chunglove

    The ACRONYM Community Sales Thread

    laughing at this guy offering $400, go wash some more dishes and get your money up
  5. chunglove

    Acronym.

    lol I'm sure you'll love and respect acronym if E slapped you with an ACRNM dildo
  6. chunglove

    Acronym.

    fuck E lol who agrees?
  7. chunglove

    Acronym.

    you sound like a disgruntled dishwasher by day, acr ninja by night
  8. chunglove

    Acronym.

    @originalprogram would neg me, he's been clinging on to E's sac since 1997 lol
  9. chunglove

    Acronym.

    Prices high or low wouldn't be an issue if E still made cool shit.
  10. chunglove

    The ACRONYM Community Sales Thread

    crazy collection. funny cuz this guy has everything that no1 wants lol
  11. chunglove

    Acronym.

    am i the only here who thinks the new stuff is trash?