Jump to content

IM SOLE CRAZY

member
  • Content Count

    1,235
  • Joined

  • Last visited

  • Feedback

    N/A

Community Reputation

21,881 ridiculously popular

About IM SOLE CRAZY

  • Rank
    banned
  1. IM SOLE CRAZY

    superconfessional

    I really wonder why an 80 year old geriatric deems it necessary to fit in amongst 20-30 yr olds. I understand that you may have something in common with these kids, your love for fashion. But don't you have anything more important to do with your time? Its great and all, that youre not just sitting at home, shitting away your last years behind a tv screen, yelling away because someone answered a question on Jeopardy wrong. But do you really want to spend your last years behind a computer screen, bickering with kids old enough to be your grandkids, about how tight your clothes are and how your old ass should stfu? What the fuck you doing dude? Im glad your old ass knows how to use a computer, but stfu. You were funny for the first few weeks, because I was enjoying watching people shit on you....but you should leave dude, its just embarrassing at this point. Especially with that XS leather jacket and your excuses "I bought it to stretch it out" stfu you bought that shit too tight and it looks terrible, just man up to your mistakes. Peace out homie. Real annoying old ass nicca concept.
  2. IM SOLE CRAZY

    supermeatheads

    fuckkeeedd up
  3. IM SOLE CRAZY

    Celebrities wearing raw?

    DIORZ SON DIORZ
  4. IM SOLE CRAZY

    superconfessional

    Yeah srsly stop hating on the Scott. I spent like 4 hours talking to him last night instead of studying for my Stats midterm but you know what? IT WAS WORTH IT! Not like I really was gonna study anyway....
  5. IM SOLE CRAZY

    superconfessional

    I have a stats test tomorrow that I know Im going to fail but I dont have the motivation to study. oh and good choice
  6. IM SOLE CRAZY

    superconfessional

    A lot more than you'd think! I know a few girls that are married and they are 18/'19. My last gf wanted to marry me, but she was from Japan and I'm pretty sure she just wanted a green card or some shit.
  7. IM SOLE CRAZY

    Shipping to buyers without a confirmed address---Yes?or No

    Depends on how reputable the dude is.
  8. IM SOLE CRAZY

    I Will Pay You 70 Dollars..

    lol...opportunity cost....I doubt he'd get a passing grade with a paper on the most basic concept in economics.
  9. IM SOLE CRAZY

    Black Dynamite!!! Sorta NSFW

    So...no link to torrent?
  10. IM SOLE CRAZY

    I Will Pay You 70 Dollars..

    Haha I got an A in macro...but then again I be a buzzinezz major and that shit be competitive in my school....
  11. IM SOLE CRAZY

    PS3 / PSN Thread

    I'm pretty shitty in tekken because I never memorize the move sets. But I tend to use jin/lee/baek
  12. IM SOLE CRAZY

    Random Thoughts...

    Damn doom never gets old... "Take credit like Bernie, Madoff with more shares than smears on a gurney" When does this droopppppppp. Fuck that third beat is sick...goddd damn.
  13. IM SOLE CRAZY

    Random Thoughts...

    YESSS best news I heard all fking day. Hope its better than Born into this or w.e the last album was.
  14. IM SOLE CRAZY

    Black Dynamite!!! Sorta NSFW

    does anyone have the torrent link...all the ones i have are fakes...
  15. IM SOLE CRAZY

    PS3 / PSN Thread

    Yeah it takes a few minutes to do that...with all that konami ID bullshit. But ever since I started getting good at it I've been hooked....bought the expansions and everything. Such a smooth/fluid game. Mad fun too. Start playing and join my clan so we can own some kids and shit.