neptunecitylocal

K-pop Appreciation

8,380 posts in this topic

Lately I have discovered there are more people who enjoy k-pop as much as I do and some who enjoy it exponentially more than I do.

SNSD seems to be very popular round these parts.

No shame.

REVEAL THYSELVES.

Usually where the party's at: http://www.kpopstream.net

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

ok me too .^.

who's seen SNSD's Hello Baby?

FffNambUeI0

no-mwLAe8OM

0G6pbDs4M0o

LQQ9G3VS9yM

tc5slfWoA0U

that's ep 1 eng sub. "kyungsan hwaiting!!"

fck cute overload 9 k-beezys + babby wtf.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Here's SNSD's latest perf @ Inkigayo:

t-k7farHhOg

i like taengoo's hair when it's not on that topknotted hair nipple concept

looks like hyoyeon got a new hairdo as well, looks iffy.

taeyeon sounded a little winded at her solo too. :\ good perf overall tho.

1

Share this post


Link to post
Share on other sites

i like taengoo's hair when it's not on that topknotted hair nipple concept

looks like hyoyeon got a new hairdo as well, looks iffy.

taeyeon sounded a little winded at her solo too. :\ good perf overall tho.

I still don't know exactly who is who. :o

Could hella school in naming all the members in Super Junior though. Lulz.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

why is kags in the tags, and suju, and not snsd :(

u kno like 90% of sufuers who like kpop gotta like snsd :\

also sup hellogoodbye

0

Share this post


Link to post
Share on other sites
neptunecitylocal, branespload pmed me trying to claim credit for your creation of this thread. thought u should know.

SUP BRANEPSLOAD

HEY DONT BLOW UP THE SPOT the point was to have a girl make it so we're not so pathetic JEEZ :mad:

0

Share this post


Link to post
Share on other sites
neptunecitylocal, branespload pmed me trying to claim credit for your creation of this thread. thought u should know.

SUP BRANEPSLOAD

he did suggest it.

i just have bigger balls.

hey bernard.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

^ why does every song have to be ruined by female korean rap :( i mean i can get past the autotune buttttt whyyyyy

0

Share this post


Link to post
Share on other sites
first sufu thread ive subscribed to

lol cosign.

nep i fail to see how that suju vid breaks the vag combo. looks like u added another 13 hits

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

i guess its only necessary living here in korea...

CHECK OUT THE NEW BROWN EYED GIRLS VID

ABRACADABRA

shit is pure skank.

i would embed but i'm too damn lazy.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites
i guess its only necessary living here in korea...

CHECK OUT THE NEW BROWN EYED GIRLS VID

ABRACADABRA

shit is pure skank.

i would embed but i'm too damn lazy.

x-post from cag thread

rEGAwJTgyg0

wut is name of short haired beezy in shortz

0

Share this post


Link to post
Share on other sites
i watched a bit of "Hello Baby" last night

fucking LOLLLLLLLed when that dude dragged the babby's head across the carpet ahahaha

HAHA MC Mong right? du was HELLA rough with that baby!!

ps.

v2wbhd.jpg

Left to Right: Miryo, Ga-In, Narsha, JeA,

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now