Jump to content
Sign in to follow this  
fade to black2

Random Thoughts...

Recommended Posts

An Aphex Twin x Die Antwoord NEEDS to happen.

hSe03Dsh7Y4

Share this post


Link to post
Share on other sites

Always relaxes me..

MBFXJw7n-fU

Just found out Kanye sampled this... mixed feelings.

Share this post


Link to post
Share on other sites

^yes soo good!

the last music festival i went to was parklife (some shitty australia festival) and i was having a horrid day, only highlight or one of the two highlights was Erol Alkan dropping this:

yoJeiRVnlu8

i lost my shit!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Just found out Kanye sampled this... mixed feelings.

Yeah... :/

My favorite song to play on the piano though! :D Gets mad bitches. (8)

Share this post


Link to post
Share on other sites

aphex twin is definitely near the top of my list of acts i would LOVE to see live!

Share this post


Link to post
Share on other sites

"Do you like apples?"

"...yeah"

"Well I got her number...how do you like them apples!"

Share this post


Link to post
Share on other sites

yeah i'm drunk off some fine ass australian pinot noir at a wine/cheese bar eatin' charcuterie n shit. my high horse got its own high horse and that shit's sitti'n on 22's fuck a bitch

Share this post


Link to post
Share on other sites
"Do you like apples?"

"...yeah"

"Well I got her number...how do you like them apples!"

Fucking love Goodwill Hunting. One of the best movies ever.

Share this post


Link to post
Share on other sites

i downloaded Step Brothers last night thinking it was Four Brothers

imagine my surprise when i played it and saw Will Ferrell's face on my screen. i knew i should've checked imdb

Share this post


Link to post
Share on other sites

someone told me the other day that afx is a synesthete which actually makes complete sense to me

Share this post


Link to post
Share on other sites

t-kpzWbv2Tc

CANADA! FUCK YEAH

I have never wished syphilis on so many people at once.

Share this post


Link to post
Share on other sites

I have a friend named Ernest, and his brother is named Robert. It just dawned on me that Bert is short for Robert. Getting a chuckle out of this.

Share this post


Link to post
Share on other sites

one of two people in the ta section for my econ class. the ta is sooo cute. i'm happy.

edit: she just used "wtf" in an explanation. -1 point.

Share this post


Link to post
Share on other sites
someone told me the other day that afx is a synesthete which actually makes complete sense to me

This sounds like exactly the sort of rumor / lie that he would come up with.

Share this post


Link to post
Share on other sites

aleopold - I'd still probably fuck your econ TA. it's just my style. already gotten one this term, working on another right now.

Share this post


Link to post
Share on other sites

yeah, i'm not that good.. plus, she has a wedding ring on (i assume that's what it is at least).

Share this post


Link to post
Share on other sites

ahh yeah wedding rings are no good. fuck I'm drunk right now.

Share this post


Link to post
Share on other sites

500GB HDD with all my files/paper/p0rn etc. died on me tonight

tried every shortcut posted on net other than taking the damn thing apart fml

there are some nice papers i wrote still on there... damn/fuck/i hate life right now

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wheres the "show us your shoes or some shit" thread? And why is the search so useless?

Share this post


Link to post
Share on other sites

^ would u really

annimei.jpg

http://www2.macleans.ca/2010/11/10/too-asian/

When Alexandra and her friend Rachel, both graduates of Toronto’s Havergal College, an all-girls private school, were deciding which university to go to, they didn’t even bother considering the University of Toronto. “The only people from our school who went to U of T were Asian,” explains Alexandra, a second-year student who looks like a girl from an Aritzia billboard. “All the white kids,” she says, “go to Queen’s, Western and McGill.”
this article is hilarious

definitely worth a read if you attend a canadian university

Share this post


Link to post
Share on other sites
This sounds like exactly the sort of rumor / lie that he would come up with.

He talks a lot, of course it could all be bullshit. As long as the music is good i don't really care whether he wrote it in his lucid dreams or after not sleeping for 3 days...

hopefully he actually does something with this supposed mother load of tracks he's sitting on, i've been digging the analord stuff

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  

  • Luisa via Roma (US)
    Brand - 125 x 125