Jump to content
kyle*

favorite video game of ALL time

Recommended Posts

original nintendo- contra, paperboy, skate or die, excitebike

snes- joe and mac

Share this post


Link to post
Share on other sites
far and away, it's FF8.

made me really happy to see Squall again in kingdom hearts...

Silent Hill 2 was fun, as well.

I think kingdom hearts is stupid. Did the FF series in, IMO.. hurt the masculinity of the series almost as bad as FFX and FFX2... its been downhill since 10

Share this post


Link to post
Share on other sites

Marvel Vs. Capcom series was classic...

i'm a huge tekken fan too and Super Smash Bros. is one of the best party games ever

other than that....NBA Jam T.E. was my shiiittttt

Share this post


Link to post
Share on other sites

too many good games but ill have to say ffVII

although street fighter and mortal kombat were my childhood

Share this post


Link to post
Share on other sites

The whole Metal Gear Solid series. (Originals as well.)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest supernoob
don't know if it's already been posted but skate or die for nintendo was the best!

skate-20060929043911040-000.jpg

thta game was so hard lol. i sukked @ it.

Share this post


Link to post
Share on other sites

I can't pick just one...

The entire Metal Gear series

&

Zelda: The Ocarina Of Time

Best games ever made... EVER.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Also, Warcraft III.

UNFORTUNATELY, my disc is scratched or something and I need to get an uncorrupted "war3.mpq" file in order to reinstall the game, and I really don't want to have to send in my disc + $10 s/h to blizz for a new one... If someone could upload that file (it's 401 mb) I'd rep until the end of eternity. You can just windows explore the cd and it's right there. Anyone?

Share this post


Link to post
Share on other sites

NES: Super Mario Bros 3

SNES: Final Fantasy VI (US 3)

N64: Super Smash Brothers

PS1: Final Fantasy VII (or 8....)

PS2: not yet determined...

Share this post


Link to post
Share on other sites

NES: super mario bros. 1 & 3

SNES: super mario world & loz: link to the past

N64: super mario 64 & loz: ocarina of time

PSX: metal gear solid

PS2: metal gear solid 2 & 3

GC: super smash bros. melee

xbox: halo

wii: loz: twilight princess & resident evil 4

x360: gears of war & bioshock

ps3: (for the moment) ninja gaiden sigma

pc: half life 2

Share this post


Link to post
Share on other sites
I like my pc:

Age of Empires 2

GTA: Vice City

C&C Red Alert

Do you have a GI Joe avatar?

Share this post


Link to post
Share on other sites

gotta be mario all stars, all favorites of mine (with the original, mario 2,3, lost levels and super mario world), mario kart 64, super mario world, tony hawk games, and ea's skate is amazing! contra 3 for snes is good, and so is gauntlet in nes. f zero, banjo kazooie, and donkey kong on snes will finish up my list.

Share this post


Link to post
Share on other sites

NES: snow bros.

SNES: contra 3.

N64: wcw revenge

PSX: FF7

GC: super smash bros. melee

DREAMCAST: pso/power stone

pc: counterstrike

Share this post


Link to post
Share on other sites

This is gonna be my last post in this thread, but Streets of Rage 1,2 and 3..

That is all..

Share this post


Link to post
Share on other sites
This is gonna be my last post in this thread, but Streets of Rage 1,2 and 3..

That is all..

I hated the third Streets of Rage .. fucking old robot men and kangaroos .. get the fuckkkk outta here.

Share this post


Link to post
Share on other sites

shit, i know i said that was my last post but i agree with you.. Fuckin shit pissed the shit out of me.. Those big fuckin fat guys in overalls kept annoying me...

1, 2 i dont mind..Just give me Axel and i'll tear shit up..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now