Jump to content
cheapmuthafukr

WAYWT destroyed my life (2013)

Recommended Posts

You've spent all that money on that outfit and wore jeans from River Island? Come on.

Seem to be the only jeans that fit man lol. I have like a 34 waist with like 38 hips and massive thighs.

Most good jean's don't even go up to 38 for me to take them to tailor, kinda sucks :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Seem to be the only jeans that fit man lol. I have like a 34 waist with like 38 hips and massive thighs.

Most good jean's don't even go up to 38 for me to take them to tailor, kinda sucks :(

Took me two minutes on Google;

 

http://blueingreensoho.com/site/index.php?page=shop.product_details&flypage=shop.flypage&product_id=4801&category_id=&manufacturer_id=42&option=com_virtuemart&Itemid=62&vmcchk=1

 

I feel your pain but keep searchin' bro.

Share this post


Link to post
Share on other sites

bY1W8FF.jpg

balenciaga

givenchy

river island

nike flyknits

Seem to be the only jeans that fit man lol. I have like a 34 waist with like 38 hips and massive thighs.

Most good jean's don't even go up to 38 for me to take them to tailor, kinda sucks :(

yr jeans look ok. dey dun offend me or nuthin. sorry 2 hear about yr big waist, child bearin hips, and aircraft carrier thighs tho innit?

i personally h8 fly knits but whatevs. dun like that tee in this size and context 2 much but whatevs. gaybe like more if u paired this shit w/ a button up. whatever tho blud

Edited by SSchadenfreude

Share this post


Link to post
Share on other sites

haven't seen you around in a bit, young killah. so cold in the d...

 

 

10939641485_9be44baa07_z.jpg10939622153_7edfb4a3cb_z.jpg

 

designated wywt public toilet. same shit as ever. mostly l'm/luc

Edited by merz

Share this post


Link to post
Share on other sites

haven't seen you around in a bit, young killah. so cold in the d...

 

 

designated wywt public toilet. same shit as ever. mostly l'm/luc

 

im feelin the satyr leg silhouette 

Share this post


Link to post
Share on other sites

thanks. never seen anything like these trousers before or since. kind of makes sense that the bandwagon folks like altieri and poell were instrumental in getting on its way has derailed for lack of any measurable contributions on either's part..

Share this post


Link to post
Share on other sites

oh blue liquid, why art thou so dreamy?

Share this post


Link to post
Share on other sites

tumblr_mwjeshxiwR1stwf0po1_500.jpg

 

Found while thrifting today, mad trill.

Share this post


Link to post
Share on other sites

^^^meant to tenrep u, termitezee

Share this post


Link to post
Share on other sites

looks good but maybe don't wear clothes only from your own brand and post a picture for self promotion.

so this isn't yohji?

Share this post


Link to post
Share on other sites

so this isn't yohji?

this was terrible. (0)

Share this post


Link to post
Share on other sites
looks good but maybe don't wear clothes only from your own brand and post a picture for

Obviously you don't know me yet, I wear other brands too. But For now, I want apologize to you for repping my own. It's been a while since I posted. Peace!

Share this post


Link to post
Share on other sites

tumblr_mwjeshxiwR1stwf0po1_500.jpg

 

Found while thrifting today, mad trill.

with this jacket u look like a hipster (not frute swaggin') trying 2 kop cheap irony @ the poor shop.  w/o it, u'd just look like some bro in superdenim

Share this post


Link to post
Share on other sites
looks good but maybe don't wear clothes only from your own brand and post a picture for

Obviously you don't know me yet, I wear other brands too. But For now, I want apologize to you for repping my own. It's been a while since I posted. Peace!

Come on now t_z, of course catchforusthefoxes knows you ... you a OG! :^)

 

also this is like the 2nd time I ever saw you say anything l o l

 

also lendo started posting again, ~ wow the nostalgia ~ 

Share this post


Link to post
Share on other sites

^pieces all soooo dope.  HS + Cloak combo lookin' strong as hell.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.

  • Luisa via Roma (US)
    Brand - 125 x 125