Jump to content
cheapmuthafukr

WAYWT destroyed my life (2013)

Recommended Posts

The Soloist, OAK, Unused, New Balance

this shirt is just amazing

 

This is fucking cool. A heap of good stuff lately - feeling the waywt vibes.

Share this post


Link to post
Share on other sites

^Hell yeah.  Plus Woogie ended the last page with what is probably post of the year omfg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sundance: There are people who actually long for some of the things you own and would instantly wear them perfectly because they have a few clues in their head about clothing - like someone spending thousands of dollars on outfits should.

 

That being said, you probably would actually get rep if your pictures were like Void's.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Waste of time you reading but..

All advice taken on board I appreciate

I'm skeptical it's my body because I am over 6'2" and slim like most of the models so perhaps it is my execution and photos which I can improve or body proportions which j cannot

Also I'll come out on being a massive pussy on the skinny jeans front. I cycle quite a lot and naturally have muscly legs so I already didn't feel comfortable in them. However I took my girlfriend and mums advice that they were okay on me.

I acknowledge very skinny jeans do not suite.

Okonomi:

Also the reason I feel safe with spending all that money is because it was on Grails

Which I feel hold their value +/- 10% but still all the same I kept posting because I felt confident I looked good and on posting my first pic was disappointed and felt likea jerk for not making these genuinely amazing peices look good.

Cheers all

Edited by sundance

Share this post


Link to post
Share on other sites

Don't ask your mom "if something looks good".

Share this post


Link to post
Share on other sites

this thread is basically destroying sundance life.

ehh. It happens to the best of us.

Share this post


Link to post
Share on other sites

sundance,

do u and teddy bonkers hang out irl? if not u should meet up. pretty sure u'd hit it off and bcum best bros. could go shoppin & do waywts 2gether.

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Ebbets hat

Vibskov shirt

Geller sweater

Ute Ploier cardigan

Geller wool shorts

Trickers x Tres Bien creepers

this shit is pretty cool. imo no-show socks would b better, but I'm assuming it's cold there.

Share this post


Link to post
Share on other sites

sundance,

do u and teddy bonkers hang out irl? if not u should meet up. pretty sure u'd hit it off and bcum best bros. could go shoppin & do waywts 2gether.

that's weird you ask, we actually do a lot of our shopping here and hold hands walking in.

The-Holy-Grail-Los-Angeles-store-front.j

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dem DBSS lookin like Supras on a suburban tween

edgy B^)

 

btw are u the anon on /fa/ who said "nice supras" 8 times in 1 thread

 

get a job what would ur mum say smh

Edited by ver

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

 what would ur mum say smh

i think u should ask urself that question tho

Share this post


Link to post
Share on other sites

i think u should ask urself that question tho

she said "honey u look very nice i like ur  new shoes"

 

love u mum xoxox

Share this post


Link to post
Share on other sites

she said "honey u look very nice i like ur  new shoes"

 

love u mum xoxox

i think ur mom should ask herself that question too then lol

 

rlly tho im j/k fit is not thaaaaaat bad just rather boring for what it could be with those DBSS

Share this post


Link to post
Share on other sites

i think ur mom should ask herself that question too then lol

 

rlly tho im j/k fit is not thaaaaaat bad just rather boring for what it could be with those DBSS

theyre bright blue my dude i dont wanna overdo it im scared of colour tbh

Share this post


Link to post
Share on other sites

edgy B^)

 

btw are u the anon on /fa/ who said "nice supras" 8 times in 1 thread

 

get a job what would ur mum say smh

 

I'm not said anon but while we're firing shots

 

While I may be a lowly bus boy attending university, at least I'm not a mid 20s manchild living in his parents house in a British Columbian backwater.

Share this post


Link to post
Share on other sites

theyre bright blue my dude i dont wanna overdo it im scared of colour tbh

just look @ some DBSS lookbooks

 

 or smthng they do a good job

Edited by Nebulae

Share this post


Link to post
Share on other sites

I'm not said anon but while we're firing shots

 

While I may be a lowly bus boy attending university, at least I'm not a mid 20s manchild living in his parents house in a British Columbian backwater.

mid 20s?

 

m8 im 19

 

hows vancouver friend? im moving in w/ my cuz on commercial this winter, and i sware 2 god if i see u on the street ima run up on u and boom ur days of being a snarky fuccboi on sufu are over, just like that. ur rep cant save u, i stay strapped 2 the bone 

 

:)

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

mid 20s?

 

m8 im 19

 

hows vancouver friend? im moving in w/ my cuz on commercial this winter, and i sware 2 god if i see u on the street ima run up on u and boom ur days of being a snarky fuccboi on sufu are over, just like that. ur rep cant save u, i stay strapped 2 the bone 

 

:)

Screenshot2013-10-30at13634AM_zpsd276fda

 

tHaTs ThE fAcE oF a CoLd BlOoDeD kIlLeR

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.