Jump to content
homi29

I'm a nikehead I rock chains that excite the feds (Jordans too)

Recommended Posts

Anyone knows if black/royal 1s are gonna be released soon?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Edited by Phongables

Share this post


Link to post
Share on other sites

oh yea i know where to channel chinese new year money.

Share this post


Link to post
Share on other sites

yo

what is the most offensive personalized text you can get on nikeID?

all the good swear words are blocked... haha

just played around with this on a pair of all-white dunks lol

URtyp.png

Share this post


Link to post
Share on other sites

you can always split it up on each shoe, forming one word. Dunno if that's blocked, but usually beats a filter lol

Share this post


Link to post
Share on other sites

Did anybody get those white mid Foamposite AF1s? Would love to see a fit pic.

Share this post


Link to post
Share on other sites

GeKZTpI.jpg

Someday we will be together, and we will wear matchy-matchy black MA-1 bombers. :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

1ye3OFj.jpg

http://loopwheeler.web5.jp/lw_news/2012_2013/2013/01/max.html

damn these nike loopwheeler runners look so very cozy

i wonder if you could wear these barefoot with the terry cloth lining?

Share this post


Link to post
Share on other sites

saw the new flyknit ones at finishline. gray pair for womens looked nice..no black pair for mens...and others were meh

Share this post


Link to post
Share on other sites

GeKZTpI.jpg

Someday we will be together, and we will wear matchy-matchy black MA-1 bombers. :(

I went ahead and decided to paint the the swoosh black on the Vandal Nylon Vintage Black/Yellow from ~'09. Although it has black soles instead of all white, it works for me.

vP5lRfC.jpg

b02641c4697611e2876222000a9f0a1b_7.jpg

Edited by TwelveAM

Share this post


Link to post
Share on other sites

can anyone ID these?

here was the source:

http://garywarnett.wordpress.com/2013/01/16/tinkering/

"Bookending this entry with shoe-centric talk, given the boom in all things Nike Free, here’s a shot from a Nike promo booklet on innovation of the original Tinker Hatfield shoe prototype he called the Nike Free back in 1994 — a decade before his brother Tobie Hatfield helped bring us a very different Nike Free in 2004. As the company copy points out, this was actually destined to get a Rift-style split-toe (this was just before the Rift too). I see a little bit of HTM2 Run Boot in here, plus some traditional weave in there that may or may not have informed later developments too. That’s a lot of influence in one unreleased space age sandal and pure urban ninja fodder."

Share this post


Link to post
Share on other sites

Racers

nike-flyknit-racer-dark-grey-white-black-01.jpg

nike-flyknit-racer-dark-grey-white-black-02-570x410.jpg

Edited by Phongables

Share this post


Link to post
Share on other sites

Yep. Supposed to be coming out in April I believe.

Already out on nike.com to order, don't know if they ship until April though.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

  • Luisa via Roma (US)
    Brand - 125 x 125